Jullov med pojkvän

0kommentarer

Är ju nytt för mig. Förra julen var vi ju ihop men var precis nytt och vi umgicks inte lika mycket. Detta liv har vi träffats varje dag och o oftast många timmar. Skönt att se på film, promenera, sova, äta och mysa i soffan. Och på tal om mat så har jag inte lagat mat nån gång utan Tommy har gjort det, eller så har vi ätit hos nån annan eller ute. Nice 👍
 
Men i måndags började vardagen igen. Hade lite ångest på helgen men slapp vara ensam så mycket så det gick bra. Men vardagen är bra tung. Gått bra med barnen men är ju så mycket annat som ska fixas, klaffa och göras. Är dessutom så fullt i läroplanen med saker vi måste jobba med att jag får panik varje gång jag slår upp den, för det är så mycket kvar att göra och det är redan vårterminen i sexan. Blä. Vi är väldigt trötta, redan första dagen efter lovet. Suck.
 
Men idag är det fredag och nu ska jag gå till cafét för att träffa mamma, Conny och så klart Tommy för en fika. Önskar er en bra helg. Kram 
Jullov, Ledig, lgr 11, stressad, stressad lärare,

Kommentera

Publiceras ej