Sjuk

0kommentarer

Igår tog vi med mormor på en biltur i hennes barndomstrakter. Vi åkte förbi Kaffekullen där hon bodde, gamla Konsumaffären där hon jobbade mm. Hon och Tommy hade många minnen att prata om. Extra roligt var det när vi stannade hos Tommys vänner i Skeppsgården, som varit som extraföräldrar för honom, och fikade. Har nämligen upptäckt sen förut att de känner varandra. Så blev fika där och över en timmes tjatter. Tyvärr var det halv snöstorm så vi åkte hem sen igen. Avslutade med pizza hos mormor.
 
Därefter hamnade vi i Tommys soffa, ganska trötta. Jag kände mig dessutom hängig, vilket bara blev värre, frös, huvudet kändes varmt och jag orkade inget. Tror jag hade feber. Åt inte ens middag utan Tommy fixade glass, jordgubbar och chokladsås istället. Han var så söt, köpte lotter och ett stort fång tulpaner till mig ❤️
 
 
Idag har jag känt mig jättematt men inte febrig. Sov typ en timme hos Tommy innan jag gick hem och somnade straxt före tolv. Sov lite oroligt, var uppe och drack vatten några gånger men sov runt tio timmar. Sen har bara vilat idag, men är lite piggare nu iaf. Har knappt läst nåt men ska göra det nu.
Ha en bra dag! 
Kärlek, Släkt, sjuk,

Kommentera

Publiceras ej