Hel vecka

0kommentarer

En hel vecka har gått och jag har varit typ sjuk hela tiden. Förkyld, hostig, huvudvärk, tror jag haft lite feber på kvällarna men mest varit matt. Väldigt matt. Tyckte jag blev bättre i  torsdags så i fredags åkte vi till stan och fikade med Jesper och hans tjej samt uträttade lite ärenden. Var bra hes och matt samt blev sämre under dagen. Kvällen spenderade jag i soffan. Sen på lördagen hade även Tommy blivit sjuk. Han var så söt och ringde och sa att det kändes ensamt utan mig och att det är bättre att vara sjuka ihop. Så jag gick dit.
 
Varit hemma från jobbet i tre dagar, mest för att jag varit så matt. Igår gick vi och matade änderna sedan till Ica. Blev helt förstörd så fick ringa min vikarie och be henne jobba en dag till. Har dessutom snöat i typ tre dagars kommit cirka 60cm, blää. Massa blåst, snö och minusgrader. 
 
Sen hade jag en liten incident igår kväll. Kom hem vid elva från Tommy. Hade snöat hela dagen. Var nåt fel på porten så jag borstade och hackade med spaden. Blev matt, konstig i huvudet. Satte mig, lade mig i trappan, trodde jag skulle svimma. Gick in i lägenheten och kände att jag inte orkade, säker på att jag skulle svimma så stängde dörren och lade mig på golvet med jacka och kängor på. Vaknade 45min senare. Antar att jag somnat. Fortfarande konstig men klarade av att gå på toa och lägga mig, orkade dock inte klä av mig. Helt förstörd. Läskigt faktiskt....
 
Men idag har jag mått bättre och har bara vilat. Så imorgon är det jobbdags igen. Inte helt redo men men, bara att fixa det. Så dags att lägga mig så jag orkar.
Godnatt 
Hemma, sjuk, snökaos,

Kommentera

Publiceras ej