...ett år av saknad...

0kommentarer

Idag är det ett år sedan du dog. Ett år av stor saknad. Min älskade katt, vän, sambo och följeslagare. Nästan exakt, på minuten, ett år sedan jag kom hem och hittade dig död. Var hemskt. Samtidigt som det var skönt att du slapp stressen över att träffa en veterinär. 
 
Trots att det gått ett helt år saknar jag dig och hör dig fortfarande ibland, förväntar mig att du ska komma runt hörnet när jag kommer hem från jobbet. Du var väldigt speciell. Mer som en hund än katt, mer en vän än ett husdjur.Är en sån mes, tårarna rinner medan jag skriver detta. Men du var verkligen älskad och många dagar den enda jag träffade. Svårt att ha ångest när det ligger en varm gosig katt på ens bröst, tack för det och all tröst du gav. Tack Baloo för de nio år vi fick tillsammans. Kommer alltid sakna dig 💞
 
 
 
💙💙💙🐾🐾🐾💙💙💙
Kärlek, Saknar, vänskap, älskade katt,

Kommentera

Publiceras ej