blä för halsen

1kommentarer

,Idag blev det en kort jobbdag. Vaknade och hade jätteont i halsen (kände litelite igår kväll men inget annat), svullen, gör ont hela tiden och känner mig matt och hängig, men egentligen inte sjuk. Men det visade sig att jag inte var ensam om att känna mig dålig så det passade bra att gå hem tidigt idag så redan klockan tio gick jag från jobbet. Sovit, läst och tittat på tv hela eftermiddagen och kvällen. Ganska nice när man känner sig hängig. Men imorgon blir det nog att jobba igen, har dessutom två utvecklingssamtal imorgon eftermiddag.
 
Annars då? Jo i fredags var jag i stan, blev lite shopping och sedan åt jag middag med Jens och Johan. Vi åt på Härlig Pasta. Var helt okej mat men inget jag blev jätteexalterad över direkt. 169kr för oxfilepasta, men var inte så mycket kött, för hög musik och man fick hämta maten själv när en liten dos plingade, hmm för mycket snabbmatsrestaurang för mig. Efter en liten sväng hem till Jens åkte jag hem och satt i fåtöljen och läste samt åt smågodis.
 
I lördags hade jag bokat fikadejt med mormor och moster. Därefter gick jag hem till Tommy där jag spenderade eftermiddagen på hans soffa. Efter en snabb sväng hem åkte jag tillbaka till honom för Alex och jag hade bokat in vinkväll hos honom. Ojoj, livsfarligt. Alex och jag måste sluta vara vänner har hon kommit fram till för vi dricker alldeles för mycket vin tillsammans :P Efter varsin flaska vin, chips, oliver, musik och massa prat blev det en sväng till nattklubben. Drack tydligen mer än jag minns för jag var inne på kontot och kollade förut och det var inte roligt, hehe. Men roligt var det.
 
En kompis var väldigt  full så han fick sova på Tommys soffa så hela söndagen satt vi och pratade och tog en tupplur. Var en bra helg utan ångest, yeah :)
 
Jaha lite mer tv och vila i soffan nu innan det är dags för sängen.
Hoppaks ni haft en bra helg och fått en bra start på veckan <3
Härlig Pasta, förkyld, nattklubb, stressad lärare, vinkväll, vänskap, äta ute,

1 kommentarer

Elin

22 Mar 2017 07:00

Låter återigen som en kul och härlig helg!! Måste vara Tommys soffa som gör det 💖😊

Svar: Soffa och sällskap. Ensamhet är inte bra för mig. Hoppas du har det bra vännen <3
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej