Första veckan

0kommentarer

Ingen återvändo, jag måste inse fakta. Jag ska snart flytta. Och ojoj vad jag har att göra. Alltså det ska bli jättekul men hatar själva flyttandet. Att rensa, packa, oroa sig för allt man glömt och vad man får plats med. Önskar det var över. Men nu i veckan har jag iaf spenderat ett par timmar i klädkammaren och rensat, mestadels massa kartonger med gamla papper och tidningar, helt meningslöst att ha sparat det. 
 
Annars har veckan bjudit på en tripp till stan för att köpa ny mobil samt äta middag med bröderna. Hade även hand om smågrabbarna typ två timmar, de var med på middagen. Sen i torsdags var jag i stan och åt lunch med Kerstin. Blev mycket prat om pappa och all skit, lite skönt men även jobbigt. Sen som sagt har jag rensat hemma. Spenderat två kvällar på verandan med Tommy och igår bjöd mamma oss på fika på lilla blå.
 
Har känt mig lite låg hela veckan men inte som söndag och måndag. Får tänka på att det är mycket som hänt under året och fortfarande saker som händer. Kanske inte är så konstigt att jag är låg....
 
Nej nu ska jag läsa ut boken innan det är sovdags, Tommy sover redan. Godnatt 
Flytta, familjen, låg, semester, ångest,

Kommentera

Publiceras ej