Flyttat

0kommentarer

Efter tio år och åtta månader i samma lägenhet har jag ni flyttat. Det gick bra, möbler och kartonger fixade vi i onsdags. Hade hjälp av mamma, Conny, Filip och Peter. Jens och Johan skulle hjälpa till efter jobbet men då var vi klara. Vi höll på mellan nio och tolv och då hade vi kört tre lass, sen körde mamma, Conny och jag ett lass samt ett till tippen. På torsdagen åkte jag upp till gamla lägenheten och plockade ihop det sista vid typ halv elva. Mamma och Conny kom också och vi tömde sista skåpen, klädkammaren och städade lite. Sen på fredagen hade jag beställt flyttstädningen, väldigt skönt att slippa. 
 
Sen dess har jag försökt få ordning i nya lägenheten. Lite svårt att veta var man skulle börja med alla grejer haha. Mycket att göra, men tar det lugnt och lite i taget. Trivs redan och det kommer nog bli bra med alla grejer. 
 
 
 
 
Flytta, Göra iordning, Ny lägenhet, Packa, Packa upp,

Kommentera

Publiceras ej