Burgers & Bangers

0kommentarer

Förra veckan var tuff men den här veckan har varit ganska lugn. Dock har jag grymt mycket att göra och jag ligger såå mycket efter. Har ju liksom inte funnits ork för allt...Men jag kämpar på.
 
Idag blev blev det en tripp till stan efter jobbet. Tog hjälp av lillebror Johan och beställde nya solglasögon. Sedan gick vi hem till honom och kelade lite med Ponyo, saknat kattmys... När Jens slutat jobbet kom han förbi en sväng innan vi tre gick och åt middag på Burgers & Bangers. Har aldrig varit där förut. Mysig lokal men för mycket ljud med både massa folk och ganska hög musik i bakgrunden. Hamburgaren var jättegod och stripsen med ost, lök och jalapeños var riktigt mumsiga. Åkte hem halv nio. Trevlig fredag.
 
När jag väl landat hemma blev det fåtöljen ihop med smågodis och en bok. Läser just nu "Kemisten" av Stephenie Meyer. Har läst 130sidor av 560. Spännande, otäck och drivande. Måste läsa, få veta. Bra alltså.
 
Önskar er en trevlig helg! Jag ska få våfflor hos mamma imorgon och sen blir det att gå till Tommy. Xoxo 
Burgers and Bangers, Kemisten, Stephenie Meyers, böcker och läsning, familjen,

Kommentera

Publiceras ej