Hungrig

0kommentarer

Har ännu inte gått upp utan legat i sängen och läst samt surfat i över en timme. Vill inte starta dagen för då är sen snart slut och måndag vill jag inte ha. Vi ska ha öppet hus på skolan ikväll vilket innebär att elevernas släkt och familj är välkomna in i klassrummen på lektioner. Känns alltid lite nervöst men i år känns det riktigt tungt. Tänk om det är fler som är missnöjda? Tänk om de pratat om mig? Tänk om... 
 
I veckan ska dessutom betygen vara satta och jag är inte klar. Ska även göra sista nationella proven i engelska samt så behöver jag ha betygssamtal... Nejnej känner mig inte stressad... 😩 
 
 
Helgen har bjudit på födelsedagsfika hos mormor igår då hon fyllde 81år. Därefter slöade vi i soffan och så gjorde Tommy mat medan jag låg i soffan och läste. Bra arbetsfördelning! Idag ska jag jobba på bion. Det sänds en revy just nu, vid tre är det nya filmen om mumintrollen och vid sex sänds solsidan igen. Var nästan 80 besökande sist på den så hoppas på många idag med. 
 
Hoppas ni haft en bra helg. Kram
Kärlek, Oro, betyg, familjen, födelsedagfest, nationella prov, stressad lärare,

Kommentera

Publiceras ej