Advent

0kommentarer

Nu har jag pyntat, inte mycket men lite. Seg och trött (trots att jag sovit över 9h i natt) så orkade inte gå all-in. Köpte en stjärngardin förra året som jag aldrig satte upp, blev fint ljus i sovrummet. 
 
Veckan har varit tung med flera möten och så sist möte med rektor och föräldrarna. Tvivlar ofta på mig själv, hinner inte med allt och tycker läroplanen är för hård. Kanske helg enkelt borde söka annat jobb... Energinivån är låg iaf. Sa det till Tommy och han sa en klockren kommentar, "klart du är, de har ju tagit den ifrån dig". Precis så känns det.
 
Vi har umgåtts mycket i veckan, har inte behövt vara ensam några långa stunder inte, tack och lov. Vi har storhandlat till bion, handlat, varit hos mormor och fikat, varit hos mamma och Conny och fikat,  tittat på tv, gått några promenad samt åkt bil. I fredags åt vi räkor med tillbehör hos mig, mysigt.
 
 
Igår åkte vi en sväng till Västervik för lite shopping samt fika hos en av Tommys gamla kompisar, texllgt. På kvällen  var vi ute och åt thaibuffe med mamma och Conny. Kul när en restaurang  gör nåt annat än den vanliga menyn, var ganska mycket folk och det var mycket gott.
 
 
Nu ska jag gå och handla för att göra pannbiff med potatis, brunsås och lingon till oss.
 
Önskar er en bra vecka! 
Advent, Kärlek, Middag, julklappar, thaimat, trött, vänner, ångest,

Kommentera

Publiceras ej