Anpassa sig...

0kommentarer

Ibland känner jag mig så trött på att anpassa mig. Varför är det aldrig mina villkor som gäller? Det ändras hit och dit och ingen som tänker utanför sig själv. Gäller i mycket. Medan jag känner att jag tänker mer på andra än på mig själv, annars är det mycket jag skullle strunta i. 
När det handlar om släkt, vänner, familj och jobb så känner jag ofta att det är andras villkor som beslutar, inte mina. Eller så är jag bara väldigt ego och inte fattar att det egentligen är tvärtom. I såna fall ber jag om ursäkt.
 
Blir bara så trött. Trött på planer som ändras, tjänster man vill ha, något nån vill som jag gör men de ställer inte upp när jag vill, saker som man kommer på i sista stund och så ska man självklart ställa upp, vilket jag gör för att inte få dåligt samvete. Men tycker jag alltid att det känns ok? Nej. 
 
Jaja struntsanma. Imorgon ska familjen iaf träffas, hur många vi nu blir efter alla ändringar hit och dit... Hoppas ni har en härlig påskhelg! Kram 
 
 
Anpassa sig, ensamhet, påsk, påsklov, trött, ångest,

Kommentera

Publiceras ej