Sammanbrott?

0kommentarer

Vad krävs egentligen för att få ett sammanbrott? För att man bara ska lägga sig ner och tänka, nej, jag skiter i det här? Känns ibland som jag precis håller ihop, som att all kraft går åt till att bara vara hyfsat normal. Vill ibland bara lägga mig ner och skrika, gråta och hyperventilera för det är så det känns inombords. Men självklart gör jag det inte. Men känns som det finns en punkt där man int orkar mer utan bara bryter. När kommer den?
 
Kan man gå sönder inombords? Känns som det. Mitt yttre håller ihop allt men det inre faller i småbitar. Åt och drack lite med en vän ikväll. Kände mig redan labil. Så sa han att det var nåt om min familj han hade att berätta men jag fick inte bryta ihop för det orkade han inte, inte bara jag som hade en skitvecka. Så han berättade och jag höll samman, med ett inslag av hysteri och skratt. Konstigt att man gör så när man egentligen bara vill gråta. 
 
Nåja, måste hålla samman i helgen också för Bror fyller år på söndag. Hela 3år. Vi ska fira honom imorgon. Han och jag ska innan kalaset gå till leksaksaffären för att få peka ut några saker han vill ha. Hoppas det blir lyckat, behöver det just nu.
 
Kram & godnatt 
3 år, Sammanbrott, ensamhet, fasters älskling, födelsedagsfest, ångest,

Kommentera

Publiceras ej