Blå orolig Måndag

1kommentarer

Köpte detta lack av Karin i våras. Insåg förra veckan att jag inte använt det ännu och då jag behövde något att glädja mig med så var det dags. Detta är Deborah Lippmann - Ray of Light.
 
 
 
 
Krävdes tre lager för att täcka. Tyckte det var svårt att måla med för man behövde mycket lack per lager vilket gjorde att det lätt kom utanför och svårt att få bort, sorry. Dock är lacket verkligen vackert. Flakes i olika färger och den mörkblå grunden är väldigt fin. Blir lätt att man stirrar på naglarna. Detta är alltså mitt bidrag till Blå Måndag. Titta in hos Emelie för fler manikyrer.
 
 
/ Måste fatta ett beslut snart. Vet ju vad jag måste göra men orkar inte.
Dessutom oroar jag mig så för vad du gör och hur du mår. Vet inte hur jag kan hjälpa.../
Blå Måndag, Deborah Lippmann, Deborah Lippmann - Ray Of Light, Oro,

1 kommentarer

Emelie

16 Sep 2016 17:32

Åh vilket fint lack!
Jag vet hur det känns med kärleken till katter när de lider <3 Jag fick avliva två stycken inom loppet av två år. Så tragiskt. Styrkekramar!

Svar: Ja ett underbart lack!Tack. Ja det är hemskt. Och när man bara har en katt så blir ju tomheten efteråt så himla stor. Kram
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej