sötnosarna

0kommentarer

I fredags åkte jag direkt från jobbet in till stan. Först blev det en synundersökning, långt letande efter nya bågar och så betalning. Gick till sushistället och köpte middag och så hem till Filip och Chris för att vara barnvakt till Bror och Eric. Blev en jättemysig kväll. Vi såg på "Bolt", drack välling, åt frukt samt popcorn. Var så kul att se att även lille Eric var helt involverad i filmen. Lyssnade inte när jag frågade om han ville ha mer frukt eller så utan var helt uppslukad. Så ibland vände han sig om mot mig och log eller skrattade. Så himla söt!
 
 
 
 När Eric lagt så fortsatte myset för mig och Bror. När filmen var slut lade vi oss för att sova i hans säng. Även faster råkade somna. Sen åt jag, tittade på "Den gode dinosaurien" som jag inte sett förut, riktigt bra film. Blev en bra kväll! Filip och Chris kom hem kvart över elva så då åkte jag hem. Måste se till att det blir fler såna här kvällar =)
 
Lördagen vaknade jag sent och kände mig hängig, tycker ju att efter 8h så borde man vara pigg. Låg kvar i sängen en timme och tittade på "Daredevil" på Netflix, gillar den serien. Pappa ringde så det blev lunch med honom (eller frukost för mig). Handlade lite och så cyklade jag hem i blåsten, för oj vad det blåste. Blev en timmes tupplur på soffan, tittade på tv, läste, såg film, blev ytterligare en tupplur på en timme på kvällen, såg film, läste och somnade.  Sov 8h även den natten men har ändå känt mig jättetrött. Lite förkyld och mycket huvudvärk i helgen, även lite ont i magen. Toppenhelg :P
 
Men nu är det snart ny vecka och jag avslutar denna med choklad, hallonsoda och "Daredevil". Godnatt
 
Bolt, Daredevil, Den gode dinosaurien, Netflix, barnvakt, fasters älsklingar, förkyld, sushi,

Kommentera

Publiceras ej