Sovdags?

0kommentarer

Bläddrade mellan kanalerna, inget att se. Tänkte, jaja spelar roll snart sovdags iaf. Trodde klockan var iaf kvart i 8 så snacka om att jag blev snopen när den visade kvart över 6. Har nog aldrig blivit besviken på att klockan varit för lite förut... 
 
Förra veckan var en riktig jobbvecka. Var iväg på facklig träff på tisdagen kl.15-17.30, på onsdagen var det föräldraråd så då jobbade jag 06.30-19.15 och var hemma kl.8. På torsdagen var jag helt slut (ett mail och ett kort möte gjorde mig trött och lite besviken, men jag är känslig, jag vet det) så åkte hem halv 4. Tack och lov hade jag och Lina stämt träff så det blev middag och terapi, välbehövligt. Tog dock igen tiden på fredagen när jag hann jobba ifatt endel på eftermiddagen tills jag åkte hem vid 4.
 
Blev en sväng i affärerna, träffade på Tommy så blev en fika vilket kändes bra. Gick hem och åt en köpt thailåda  drack några klunkar rödvin (magen tålde inte mer tyvärr) innan jag somnade i soffan och sov i 3h. Gjorde ett inlägg på instagram som jag tyckte var både sant, deppigt och roligt.
 
 
Förr var fredagsmaten väldigt viktig men nu, nä skitsamma. Kompenserade fick igår när det blev en ryggbiff, frästa champinjoner, tomater och spenat. Fick dricka ett glas vin för magen iaf, hade behövt mer dock...
 
Dags för lite nagelvård och cola innan sovdags så får ta helgen nästa gång. Godnatt.
Jobbet, White trash, thaimat, trött, vänner, ångest,

Kommentera

Publiceras ej