Blandad kompott

0kommentarer

Helg igen. Förra helgen var soft. Sov mycket. På lördagen tog jag en promenad, åt brunch med pappa på cafét, handlade och tittade i affärer. Väl hemma igen låg jag i soffan typ hela dagen och kvällen och läste. Söndagen var också lugn. Mamma och jag var på bio, "Husdjurens hemliga liv", mycket underhållande! 
 
Och nu är det helg igen. Hade tänk åka hem efter fyra för att hinna få undan lite jobb men strax efter tre kände jag att nej, orkar inte mer.  Ibland är pappa ute och åker så ringde honom och nej han satt inte i bilen men var så snäll att han kom och hämtade mig. Sen blev det en fika med Tommy. Låter konstigt men därifrån gick jag ut och åt med Lina. Vi tog även en tripp till Ica innan vi följdes åt, jag hem, hon till vänner. Pratade mycket med dem båda, känner ändå att jag skulle behöva tio terapitimmar...... 
 
Efter att ha tittat på tv, sovit nästan 2h, ska jag gå och lägga mig. Hade svårt att somna igår, sov 3h i soffan men var jättetrött, men så fort jag försökte somna for tankarna runt helt hysteriskt. Så nån gång efter 1 somnade jag och vaknade kvart över 5. Konstigt att jag orkar stå upp idag.
 
Förresten, skrev en sak på twitter häromdagen, en del av en reklam från Telia. ""över en halv milj singlar kommer få ligga bara för att de swipade höger". Swipar o swipar m inget händer. Tack #Telia för grundlöst hopp." Lite kul för dagen efter hade Telia svarat. "@lilabumbi Det är bara att fortsätta swipa ;) Hoppet är väl det sista som överger en... /Lisa". Hahaha 
 
Därmed säger jag godnatt och hoppas på en lång och lugn natt.
Bio, Husdjurens hemliga liv, Telia, Twitter, helg, trött, vänner,

Kommentera

Publiceras ej