Dags igen 🎂

1kommentarer

Åter ett Ă„r har gĂ„tt, Ă„ter en massa dagar till arkivet och jag har blivit ett Ă„r Ă€ldre. Förr gillade jag att fylla Ă„r, men efter att pappa betedde sig illa pĂ„ mitt firande sĂ„ ger det mig mest Ă„ngest. Idag valde jag att inte tala om för nĂ„gon att jag fyllde Ă„r, stĂ„r inte pĂ„ fb heller. Men en kollega kom ihĂ„g sĂ„ slutade med att alla grattade mig innan vi gick hem. Hittills har mamma, Conny, moster, mormor, Connys mamma, mamma2 och lillasyster grattat mig och Kerstin grattade mig i söndags. De andra har ju nĂ„gra timmar kvar men tiden tickar pĂ„. 
 
Har varit en tung dag men den kunde verkligen varit vÀrre. NÀr jag lÄg sömnlös typ 1,5h igÄr kvÀll var det betydligt vÀrre saker jag sÄg framför mig för dagen sÄ pÄ sÄ sÀtt har dagen varit mycket bra! Men i mÄndags hÀnde nÄt lÀskigt. Drömde sÄ verkligt om jobbet sÄ nÀr klockan ringde var jag redan sÄ uppstressad att jag kÀnde pulsen dunka i huvudet och jag fick ligga och andas en stund för att klara av att gÄ upp. Det var nytt. Direkt efter ett lov med mycket vila och jag kÀnde mig sÄ trött och stressad. 
 
Är ju dock inte bara jobbet som Ă€r tungt. Att morfar Ă€r dĂ„lig kĂ€nns jĂ€ttejobbigt och allt med lillebror tĂ€r verkligen pĂ„ mig... SĂ„ efter att ha grĂ„tit lite har jag nu Ă€tit en tallrik glass med jordgubbar och chokladsĂ„s. Mums. Och snart ska jag njuta av "Grey's Anatomy"! Kanske blir en liten chokladpralin till det ocksĂ„ ;-)
 
Hoppas ni har en bra vecka!
#skolanförst, Födelsedagar, Grey's Anatomy, familjen, lÄg, stress, sömnproblem,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

20 Mar 2016 08:40

Grattis i efterskott! TrÄkigt att din pappa betedde sig illa...

Svar: Tack Karin! Ja, han har tyvÀrr förmÄgan att göra det ibland...
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej