8 dagar senare

0kommentarer

Alltså allvarligt, det är nåt fel på mig. Och då menar jag inte de uppenbara sakerna som att jag är tjock, hatar att träna och envis utan att jag hänger upp mig på saker, tar saker på för stort allvar och är mesig. Har gått åtta dager sen min födelsedag och pappa har fortfarande inte grattat mig. Besviken. Får mig att känna mig bortglömd och väldigt lite värd, i och för sig inga nyheter...
 
Kan dessutom konstatera att jag är som en kungsfågel. De är Sveriges minsta fågel, väger bara 5 gram. Varje kall vinterdag måste de äta upp sig ett helt gram bara för att överleva. Gäller tydligen mig med fast i mänskliga mått mätt. Bra info för er. Bring me food and candy!
 
Imorgon är det iaf fredag. Har varit en lugn vecka men jag är trots det sjukt trött. Och ledsen...
Bortglömd, ensamhet, ångest,

Kommentera

Publiceras ej