Skolavslutning!?!

0kommentarer

Helt sjukt, vi har haft skolavslutning idag. Är så konstigt, året har känts oändligt långt, tröttsamt och jobbigt. Men å andra sidan har det gått så fort att jag inte hunnit göra hälften av det jag skulle. Vi klarade det iaf. Måste erkänna att det var väldigt tveksamt emellanåt, men jag överlevde...dock vet jag inte priset ännu....
 
Skolavslutning alltså. Vi gick från skolan halv 9, hade avslutning i kyrkan ca.9-10.15. Eleverna sjöng med sina faddrar, några spelade med musikskolan, 6an sjöng sin egen sång och sedan uppträdde vi lärare. I år blev det till musiken We Will Rock You. Vi stampade och klappade takten samtidigt som vi sjöng att det är slut och det är dags att springa ut, sommar sommar sommarlov. I slutet spetsade Åsa och Kristian till det och rockade loss med luftgitarrspel. Sedan sade vi hejdå och gick till skolan (i lite regn, men klarade oss hyfsat ändå) där personalen hade några avtackningningar att göra samt äta en mycket god smörgåstårta. Efter lite jobb åkte vi hem. 
 
Vi lärare ska ju jobba 1,5vecka till och vi har några möten som oroar mig men man ser ju slutet iaf... 
Smörgåstårta, lärare, skolavslutning,

Kommentera

Publiceras ej