Återigen-grön-onsdag

2kommentarer

Det var längesen, har känts fel med färg och jag har inte orkat engagera mig, men tyckte att nu måste jag ta tag i det. Dags att måla naglarna med mer än genomskinligt lack! Var en manikyr jag ville prova men hade tyvärr ingen plastfolie hemma så det får bli vid ett senare tillfälle. Idag blev det istället en somrig dotticure med grönt inslag eftersom det är Grön Onsdag hos Karin idag.
 
Detta är lacken och de heter Strawberry, Lime (tyvärr bara gul, ser inget grönt i den), Limonade samt NFU431.
 
Min vision och det faktiska slutresultatet har inte mycket med varandra att göra. Men naglarna får mig att tänka på sommar och glass och jag blir glad av dem =)
 
Isadora - Limonade, Nfu Oh nr431, Oriflame - Lime, Oriflame - Strawberry, dotticure, grön onsdag, manikyr,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

22 Jun 2016 20:39

Ååh så somrigt och härligt!

Svar: Tack Karin! Ja det blev riktigt somrigt!
Alexandra

CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

22 Jun 2016 21:09

Rolig sommarmanikyr =)

Svar: Tack, ja riktigt somrig blev den!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej