På äventyr

0kommentarer

iblamd blir jag väldigt frustrerad, både över jobbet och privatlivet. Trots att jag var hemma sjuk två dagar och därmed bara jobbat tre dagar så är jag helt slut. I torsdags kväll kunde jag dessutom inte somna. Var jättetrött men så fort jag lade huvudet på kudden blev jag klarvaken och hjärnan gick på högvarv. Tog ganska snart fram mobilen, brukar bli trött då, försökte sova i flera omgångar men gick inte så bra. Gjorde en lista över saker jag inte fick glömma, chatta med Jens och surfade på nätet. Sista gången jag tittade på klockan var den halv ett. Tog en stund till men fick ungefär 4,5h sömn, vilket är typ 2h för lite, blev en jobbig fredag. Vilade och sov kl.17-19.30. Behöver mycket sömn...
 
Men iaf, idag har Alex och jag varit i stan. Vi åt thaimat sen blev det en yoghurtglass med godis och frukt till efterrätt. Halv sex var det dags för popcorn och  bion "The Revenant" med Leonardo di Caprio. Den var bra men lite otäck. Innan vi åkte hem blev det en liten milkshake. Längeseden vi umgicks, en bra dag!
 
Hände en lite jobbig sak. Vi uträttade ett ärende först så kom in i stan från fel håll vilket innebar att vi åkte förbi vägen till behandlingshemmet lillebror var på i höstas. Har inte åkt där sedan vi var och hälsade på. Känslan och oron kom liksom tillbaka när vi åkte där. Så mycket som jag inte haft tid/orkat ta tag i och som bubblar runt inom mig och ibland kommer upp i mitt inre som små ångestpuffar...
 
Ja...Så kan det bli... Nej nu fortsätter filmen. Hoppas ni har en bra helg!
Bio, Froyo, The Revenant, thaimat, vänskap, ångest,

Kommentera

Publiceras ej