...lite ledigt...

0kommentarer

I onsdags var det den 17/2 och namnsdag hade alla med namnen Alexandra och Sandra. Ja, jag hade namnsdag. Och den dagen för 30 år sedan fick jag den bästa presenten man kan få, nämligen ett syskon. Som jag hade tjatat, 7år gammal och ville inte vara ensam. Var så lycklig! Så nästa söndag ska vi fira Filip som alltså fyllt 30 år!
 
Jag med en nyfödd Filip. Och nedan sitter Katja och vaktar över en sovande Filip. ❤ 
 
Känner mig så trött att det är pinsamt. Sovit helt okej den här veckan men drömt massor så har väl inte sovit tillräckligt djupt. Mycket som rör sig i huvudet och det känns, ja fortfarande, väldigt tungt. Trött, irriterad, arg, uppgiven, låg, misslyckad, ledsen, glömsk, stressad, förkyld, orolig, ja listan kan göras lång...
 
Men nu är det iaf tid för lite ledigt i form av ett sportlov. Tack och lov för lov.
Godnatt.
familjen, lärare, sportlov, stressad, trött,

Kommentera

Publiceras ej