veckan

0kommentarer

I måndags började Conny jobba så den här veckan har mamma och jag gjort lite saker ihop. I måndags var hon i sommarstugan så Filip och grabbarna kom och hämtade mig på eftermiddagen så åkte vi ut för att bada lite. Var roligt! Bror ville bada, lekte mest vid stranden först men sen kom han längre och längre ut. Till slut sprang han på bryggan, hoppade till mig, vi lekte lite i vattnet och så klev han upp på bryggan och allt började om.
 
 
 
 
I tisdags åkte vi ihop med mormor till Marias Hus och Evas café, när vi skjutsat hem mormor åt vi lunch och så på kvällen spelade vi alfapet.
 
 
I onsdags blev det frukost, bad, läsning, lunch och läsning i sommarstugan. I torsdags var vi på Smultronstället. Var en halvtimmes kö men vädret vad lagom varmt så det var helt okej att vänta. Beslutsångesten var stor men resultatet var mumsigt! Dock blev i väldigt mätta. Vi stannade även till så jag fick köpa mig en bäddmadrass till sängen, har ju känt ribborna under ryggen nu i sommar så behövde en ny (säng+madrass är ju typ 40år gammalt så inte så konstigt att den är utsliten :O ).
 
 
 
 
Igår var vi till Näs igen. Var inte superfint väder men blev nån timme med sol, dock lite regn när jag skulle bada. Sedan blev det typ två timmars läsning. Var skönt! Sen på kvällen träffade jag Lina på Verandan så vi åt middag och drack några cider. Sixten och Tommy kom efter ett tag. Kul att sitta och prata.
 
Idag har jag suttit på cafét och läst, ätit en bakelse samt druckit en massa cola.
 
 
Sen ikväll har jag varit och ätit middag med mamma, Conny och moster. Hade tänkt sitta kvar när de åkt hem, ta en drink och läsa lite i min bok, men kände mig ganska låg och ensam så åkte hem istället och tog en drink (mixad vattenmelon, vodka, lättdryck vattenmelon samt granatäpplejuice och is).
Ja, det var den veckan det, i text och bild :P
 
 
 
Evas café, Fika, Marias hus, Smultronstället, böcker och läsning, familjen, fasters älsklingar, semester, sol och bad,

Kommentera

Publiceras ej