Fasters älsklingar ❤

1kommentarer

Oops, missade visst att publicera det här i söndags. Fis också. Jaja, ni får läsa det som att det är söndag :P
 
I går kväll var jag barnvakt åt Bror och Erik. Jag kom dit vid sex. Lillasyster var där vilket var en trevlig överraskning. De skulle på samma 30-årsfest. De var kvar hemma till typ halv nio men från halv sju tog jag hand om de små (förutom Brors tandborstning för den ville han att mamma skulle göra). Efter lite lek på övervåningen valde Bror en film vi skulle se, Hotell Transylvanien 2, mycket bra för den hade inte jag sett. Han sa att den var lite läskig så han ville att vi skulle sitta nära varann i soffan. Det var verkligen inga problem för mig, supermysigt! Erik med välling på ena armen och Bror med päron och mjölk på andra sidan. Erik somnade snart så när jag lagt honom fortsatte myset med Bror i soffan. Sen tog det väl tio minuter i sängen innan han somnade. Mina små hjärtan!
 
 
 
 Höll de vuxna lite sällskap innan de gick joch jag åt min middag, en stor sushi, mmm. Tittade lite på en film men fann ingen ro så tillbringade kvällen på nedervåningen med min bok istället. Blev ca 90sidor i Care Santos "Tre koppar choklad".
 
Blev en lugn kväll förutom att Erik vaknade två gånger. Första gången blev han dessutom chockad över att jag var där och inte mamma så han blev ännu mer ledsen, han försökte krypa ifrån mig gråtandes. Men så tog jag upp honom och hans kanin, satte mig i soffan och efter typ 20min sov han ordentligt igen. Andra gången vyssade jag honom bara i famnen några minuter så sov han igen. Även det var mysigt.
 
Gillar att de tyr sig till mig trots att vi inte ses så ofta. Filip sa att Bror t o m blev besviken i morse när jag inte var kvar. Åhhh ❤ Jag åkte hem med bussen halv 2, bar överfullt pga augustifesten så fick stå knappt halva vägen hem. Väl hemma kl.3 hade tröttheten gått över så vid 4 somnade jag men sov gott till kl.12 oops :-D Det var min helg det.
 
Nu dags att sova för imorgon börjar eleverna skolan igen. 
barnvakt, böcker och läsning, fasters älsklingar,

1 kommentarer

Elin

26 Aug 2016 19:15

Låter hur mysigt som helst 💖 du får sova kvar nästa gång!!

Svar: Ja det var jättemysigt! 💜 Skulle behöva det idag med...... Haha ja får göra det!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej