😱 & 😀

0kommentarer

Att det varit tungt sista tiden Ă€r en lĂ€tt understatement. Men igĂ„r Ă„kte jag till stan efter jobbet och umgicks med Filip, Chris, Bror och lille Erik. HĂ€rligt! ❀ Erik var sĂ„ söt och Bror var busig. Vi lekte med bilar, ritade, busade, studsade med bollen och lĂ€ste. Han Ă€r verkligen en mysig lite kille. Var skönt ocksĂ„ att trĂ€ffa lite familj efter allt som hĂ€nt.... ❀
 
Idag var mamma och jag till stan för en liten shoppingtur. Blev Àven en tur till Filip idag med eftersom mamma inte trÀffat nytillskottet i familjen. 
 
 
1-2-3 sÄ hoppar nallen :-)
 
 
 
Blev nĂ„gra hĂ€rliga stunder ❀
 
TyvÀrr sÄ fÄr kÀnslan inte stanna sÄ lÀnge. KÀnns som att vad jag Àn gör sÄ Àr det fel. Blir sÄ ledsen. Trodde jag var accepterad som jag Àr och för den jag Àr (Àven om det Àr en fet liten knÀpp bumbibjörn)...men tydligen inte....... Orkar inte med mer.........
 
Telefonen ringde sÄ fick göra en liten paus i skrivandet. Var lillebror som ringde. KÀndes vÀldigt skönt att fÄ höra hans röst! Pappa och jag ska dit nÀsta söndag och hÀlsa pÄ. KÀnns bra.
bebismys, ensamhet, familjen, faster Àlsklingar, Ängest,

Kommentera

Publiceras ej