äntligen lite lack

1kommentarer

Har inte haft färgat lack på två månader, så länge har jag inte varit utan på typ 10år. Har bara inte orkat bry mig. Men nu tänkte jag att nej, testar att måla naglarna för att se om det muntrar upp mig. Så idag tänker jag vara med på Blå Måndag hos makeupbyblowfish.
 
 
Lacket jag har på mig är en härlig nyans från Oriflame nämligen BRZ Blue. På ringfingrarna har jag enkla vattenfall med Nfu Oh nr.61. Försökte göra drag marble på plast för att sedan sätta fast dem på naglarna, men för mig funkade det inte alls, vet inte vad jag gjorde för fel. Men är nöjd med denna manikyr iaf. Den blåa färgen är helt klart en ny favorit.
 
 
Blå Måndag, Nfu Oh nr.61, Oriflame, Oriflame - BRZ Blue,

1 kommentarer

Lottsky

20 Oct 2015 07:26

Jättefin färg, känns som sommarhimmel. Fint med accentnageln också! :)

Svar: Tack! Ja färgen är verkligen härlig!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej