Fredag igen

0kommentarer

Den här veckan har gått fort men samtidigt varit lång.
Veckan började med två dagar med bråk där jag fick några sparkar och knuffar, inget allvarligt men känns jobbigt, lite öm i knät och handen. Slutet av veckan blev bättre som tur var.
 
I onsdags var facket på besök och pratade med arbetslagen om vår arbetsmiljö. Hade önskat att vi fått prata enskilt för det var mycket mer jag velat säga...
 
I måndags var jag och mamma hos en kollega på ljusparty. Var trevligt! Köpte några julklappar, äntligen igång med det. Igår var det dags för föräldramöte så blev en 12timmarna. Det gick bra men är ju ändå en anspänning så var skönt när det var avklarat.
 
Nu ligger jag på soffan och ser på tv, har sovit lite med katten på magen. Väntar på att klockan ska bli sju så jag får äta tacos med Lina.
 
Önskar er en trevlig helg ❤
Föräldramöte, Jobbet, lärare, lärarförbundet,

Kommentera

Publiceras ej