helg

0kommentarer

Den här helgen har varit rolig och ganska lång.
 
I fredags började vi vid typ fem och slutade två på natten. Lina hade sexparty hemma hos sig med en hel hög tjejer. Var riktigt roligt. Drack dessutom piggelin-drinkar vilket är sååå himla gott så extra bra kväll :D 
 
Här är Gösta, han var också med på partyt ;-) 
 
Lördagen började riktigtriktigt illa. Var helt inne i en dröm. Vaknade av ett ljud och tittade på klockan. Halv 8?! Åh nej jag har försovit mig!!! Rusade upp slet åt mig mobilen och for runt, ringde en kollega för att få åka med henne till jobbet. Efter en signal tänkte jag, hmmm jag är fortfarande full, ska jag verkligen jobba idag?! Klickade bort samtalet när jag kom på att det var lördag. Shit vad pinsamt! Resten av dagen gick bra. Lufsade runt i pyjamas till typ 2 och gjorde ingenting, kände mig inte bakis men trött och seg. Vid fem åkte jag till centrum för att träffa mamma2, vi åt förrät, efterrätt och drack en hel karaff vin. Hälsade en snabbis på pappa, Kerstin och Tommy innan jag åkte hem vid halv tio. 
 
Mamma2 och jag pratade lite om pappa och det som varit. Hur vi har påverkats av det som hänt. Man ser tydligt konsekvenserna på oss syskon, drag vi har, problem vi har som vi inte hade haft om det varit mer normalt hemma. Inget vi kan ändra, bara försöka lära sig att leva med det. Det värsta tycker jag är att jag fortfarande som vuxen blir besviken över hur vi blir behandlade, både då och nu...
 
Veckan som kommer har bara tre arbetsdagar, varav en som består av enbart rättande av nationella prov.
Önskar er en bra vecka!
Godnatt
familjen, helg, sexparty,

Kommentera

Publiceras ej