"boktanten"

0kommentarer

Jag älskar min boktant. Tror i och för sig inte att hon är någon riktig tant men gillar ordet. Det är nog 10 år sedan hon började ringa till mig, Viktoria från bokklubben Svalan. En bra bokklubb, de skickar ut en katalog och ringer 1-2 gånger om året och pratar böcker och så får man göra en beställning ett år framåt på de böcker man vill köpa, Så dimper de ner i postlådan med jämna mellanrum och man behöver inte oroa sig för att avbeställa eller få hem böcker man inte vill ha. Roligt också att faktiskt diskutera böckerna med någon som läst dem och ibland även träffat författarna. Det där vore ett perfekt jobb för mig. Tyvärr är kontoret i Stockholm. Jag vill bli en boktant!!!
 
Årets inköp blev:
 
        En enda natt - Simona Ahrnstedt 
          Toscana tur och retur - Åsa Hellberg
     Silkesmasken - Robert Galbraith
                                    Läsarna i Broken Wheel rekommenderar     Läsarna i Broken Wheel rekommenderar - Katarina Bivald
 
 
Svalan, bokklubb,

Kommentera

Publiceras ej