skogshuggare på whiskeydiet?

0kommentarer

Det här har inte varit en rolig vecka, varit jättehängig. I söndags trodde jag att jag hade fått halsfluss men det var det inte. Dock väldigt svullen och öm hals. Var hemma både måndag och tisdag (tack och lov fanns det vikarie så jag slapp dåligt samvete). Kändes som jag hade feber men icke, var matt, hängig, hes, ont i hals och huvud. I onsdags gick jag till jobbet för jag kände mig bättre, men se där hade jag fel. Redan innan första lektionen var jag jättematt och trött vilket fortsatte även igår och även om jag mår bättre idag så är jag fortfarande hängig. Halsen och rösten har varit ett stort problem. Nu är jag lite hes men igår usch, låter som en skogshuggare på whiskeydiet, speciellt på morgonen samt på kvällen.
 
Tråkigt att jag fortfarande är hängig för ikväll skull)e jag, Alex och Frida åkt till Norrköping på Reggeakväll med bl.a. Ras Cricket. Hade varit jättekul men orkar inte. Till och med dem på jobbet sa åt mig att stanna hemma, för de såg hur hängig jag var. Men tråkigt...
 
Tänkte bjuda på lite bilder från när jag fyllde år =)
 
Bakat morotskaka (bjöd dem på jobbet också, den är grymt god), klickkakor med ingefära och choklad, citron och vaniljkakor, fudgesnittar och bondkakor. Sedan blev det två tårtor, köpta bottnar med choklad och vanilj, och mellan hade jag karamelliserad mjölk blandad med nutella (bästa av två världar) samt limekräm (äälskar den).
Väldigt fina blommor fick jag, dessa rosa är från mormor och morfar, de blandade är från Eva och Peter, av Maj-Britt fick jag röda tulpaner, av pappa och Kerstin fick jag ljusrosa rosor och av mamma och Conny fick jag påskliljor att ha ute på bordet. Av moster fick jag chokladpraliner istället för blommor, vilket var mycket bättre, och av Jens fick jag en flaska mousserande rosévin. Fick dessutom presentkort, kettlebell, presentkort på träning i lillebrors gym, vin, dörrmatta med en supersöt katt på, citat-kort, pengar och nagellack. Bra dag!
bakat, födelsedagfest, reggea, sjuk,

Kommentera

Publiceras ej