blå, j-ligt grå, måndag

1kommentarer

Vilket tråkigt väder det är, två dagar med massamassa regn. Jaja, bättre än att det kommer snö nu iaf.
 
Så, trots det grå vädret tänkte jag idag delta i Blå Måndag hos Emelie. Idag ska jag visa ett lack som jag fick med när jag köpte ett hemligt paket från Edgypolish nämligen Pretty Polished - Go with the Pisces flow. Ser jättefint ut i flaskan och jag var mycket nöjd när det kom hem. Tyvärr måste jag säga att det här är typ andra gången i mitt nagellacksliv som jag tagit bort lacket fem minuter efter att det har torkat. 
 
Tre problem med lacket: det hann typ torka innan jag hunnit måla färdigt nageln, det var skirt så efter fyra lager var det fortfarande randigt och man såg nageln genom dem, det fina glittret ville inte följa med penseln upp inte ens efter att jag låtit flaskan stå upp och ner en minut innan jag målade (gick inte ens att fiska upp glittret). Om det bara varit skirt så hade man ju kunnat använda det över ett annat lack men måste hitta något sätt att få upp glittret på...
 
Men i går kväll i ungefär fem minuter såg mina naglar ut så här:
 
 
 
Blå Måndag, Go with the Pisces flow, Pretty Polished,

1 kommentarer

Blowfish

31 Mar 2015 09:11

Fint! Tack för att du var med på blå måndag, det betyder jättemycket!

Svar: Tack för att jag fick vara med :-D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej