oj då...

0kommentarer

Oj då, det var ju inte meningen att det skulle bli en hel vecka mellan inläggen. Men jag är helt enkelt såå trött, som en kollega sa in-i-själen-trött, att jag bara inte orkat bry mig. Nu tänkte jag dock att för att förhindra att jag äter hela kylskåpets innehåll (räcker med halva tänker jag) så gick jag hit istället.
 
I fredags var jag så trött och låg (under den veckan var jag fruktansvärt låg, jobbiga saker som hänt på jobbet). Så två fredagar i rad har jag pimplat en hel del vin. Nu i fredags somnade jag i soffan efter maten och vaknade av att Lina hörde av sig. Så det slutade med ett par drinkar nere på D. Trevligt men inte blev jag uppåt för det...
 
På tal om att äta så gjorde jag bananplättar till frukost i lördags, toppade med blåbär, solrosfrön och honung. Mums filibabba, även katten uppskattade det =) Smeten är gjord av ägg, mosad banan, lite grovt mjöl, krossade linfrön, vetekli samt lite bakpulver.
 
Under dagen spenderade sedan Lina och jag två timmar på cafét, vi delade en bit smörgåstårta och så åt vi varsin chokladtårtebit (den är sjukt god med en nougatkräm mellan lagren). Vi satt och pratade samt tittade ut på regnet. På kvällen gick mamma och jag ut och åt, hon pizza och jag falafel med pommes. Sedan var det sovdags i soffan igen (sov typ 18h i helgen, mycket för mig).
 
Söndagen började med mors-dags-fika ute i Kårtorp ihop med mamma, Conny, moster, mormor, morfar och Maj-Britt. Trevligt och gott. Gjorde dock inte så mycket med mitt humör...men snart sommarlov=andningspaus.
 
Avslutar denna utläggning med en söt bild på Bror som jag var hos förra helgen. Var barnvakt medan Filip jobbade och Chris pluggade. Sötis <3
 
 
bananplättar, familjen, lärare, låg, trött, vänskap,

Kommentera

Publiceras ej