Blått & gult 1/3

0kommentarer

Nationaldag innebär fika hos moster samt specialnaglar (dessa kommer imorgon på blå måndag). Vädret var lite blåsigt men vi hann fika klart innan det kom lite regn så det var bra.
 
Moster känner mig väl, fick en chokladmuffins  (icas är bäst!!) istället för rulltårta med smörkräm och grädde. Mycket nöjd!
Behövde en humörhöjare så lekte lite med den mycket populära mjölkkannan (mjölken rinner ut från munnen, mycket rolig). Jag ställde ut kon på grönbete, lade mig sedan på mage på gräset och fotade det hela. Lite kul var det väl :P
 
Efteråt uträttade jag lite ärenden och cyklade hemåt. Såg pappa vid verkstaden så svängde in för att prata lite. Kerstin och Tommy var också där. Blev en lätt lunch ihop med dem innan jag åkte hem för att förbereda mig inför kvällen.
 
 
Nationaldag, familjen, låg,

Kommentera

Publiceras ej