Ögon överallt!

1kommentarer

Kan tala om att här händer inte mycket. Jag är uppe länge, lägger mig typ kl.2-3, vaknar sent, ligger kvar och läser ett tag (i morse gjorde Baloo mig sällskap, ville aldrig gå upp), slöar, kanske åker till centrum och handlar, fikar eller äter lunch, sen ligger jag i soffan och läser samt kanske sover en stund. Jag är så trött, har nog inte återhämtat mig ännu. Har dock försökt göra något nyttigt varje dag, slängt källsortering, diskat, städat toan osv så ser inte riktigt lika hemskt ut här hemma längre. Men det är skönt att inte ha så mycket krav på sig. Jag skulle bli en bra lyxhustru :P
 
Ikväll läste jag iaf ut boken jag lånat av moster. Synd bara att jag inte tittade på att det var en serie, fristående iofs men jag känner att det är en del saker jag skulle vilja veta. Detta är första boken jag läser av Stephen Booth. Tycker det var en bra deckare, verkligen inte så självklar som vissa deckare kan vara, inte ens i slutet hade jag räknat ut vem mördaren var/vad som skulle hända, vilket är ett bra betyg på en bok. Tycker dock att han ibland snärjde in sig lite väl mycket. Kändes som han var för angelägen om att inte skriva en enkel historia att det blev åt andra hållet. Men å andra sidan så tror jag att om jag läst serien från början så hade vissa saker varit mer självklara för mig. Bra och spännande var den iaf =)
 
 
Sen så har jag en ny manikyr också som ni ser. Har länge velat göra ögon men inte kommit mig för. Sett bilder på svarta naglar med vita ögon som var så himla söta. Gjorde dock motsatsen, känns lite mer somrigt och spökigt!
 
 
Detta är dessutom min nya profilbild på fb. Nöjd :P
Blindspel, Essie - blanc, Stephen Booth, deckare, nail art,

1 kommentarer

Lackert

12 Jul 2015 23:38

Super gulliga naglar

Svar: Tack! Ja de är roliga och söta!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej