💜💙familjen💚💛

0kommentarer

Har spenderat en del tid med familjen den hÀr veckan.  I onsdags var jag i stan och trÀffade lillebror Filip en stund innan han gick och jobbade medan jag, Chris och Bror fick lite tid tillsammans. Vi gick till Vasaparken och plaskade i vattnet samt lekte i lekparken, blev mat pÄ stan och sÄ lite boklÀsning innan jag Äkte hem.
 
 
 
 
I torsdags var jag med mamma och Conny till sommarstugan. Dit kom Àven Connys dotter med familj, sÄ lille Nils (lika gammal som Bror sÄnÀr som pÄ tvÄ veckor) badade och sprang runt i grÀset. Blev lite bad, bokprat samt lÀsning i hÀngmattan.
 
IgÄr blev det lunch med min yngsta bror i centrum samt en liten promenad. Trevligt! Efter det kom Filip och Bror ner sÄ vi gick till lekparken innan vi Äkte hem till pappa. DÀr blev det att plaska med fötterna i havet, bada i lilla poolen, leka med bilar, titta pÄ bilar samt Àta en grillad middag. Var mycket trevligt! BÄde Bror och pappa var sina allra bÀsta humör.
 
 
 
 
Har jag tur fĂ„r jag trĂ€ffa min tredje bror imorgon för lite mat. Bra syskonvecka. 💞
 
 
//...orolig...finns mycket man kan sÀga men tyvÀrr inget som egentligen hjÀlper...men snÀlla, sÀg till om jag kan göra nÄgot...//
familjen, fasters Àlskling, sommar,

Kommentera

Publiceras ej