...ajaj...

0kommentarer

Idag hände det jag fruktat i veckor. Jag halkade i backen på väg till bussen. Har varit isgata i veckor nu och idag föll jag pladask. Gick så fort att jag inte hann märka något. Hörde det läskiga ljudet när huvudet slog i backen och kände smärta. Kändes som huvudet slog i först. Blev liggandes ett tag, vågade inte resa mig upp. Trodde faktiskt att jag spräckte huvudet. Fick världens huvudvärk samt blev yr och kände mig konstig. Huvudvärken har suttit i hela dagen, lite mildare framåt kvällen men ändå värk. Nu har jag även ont i natten, känns liksom tungt och stelt, dessutom stel i ryggen, lite ont i ena handen samt ena knät (hur det gick till har jag ingen aning om). Men har inte blivit illamående så antar att jag inte fick någon hjärnskakning trots att det kändes som det.
 
Skett så mycket olyckor i vinter runtomkring i landet vilket inte är konstigt med detta hemska väder. Har flera gånger stått på gatan och inte vetat var jag ska gå, is överallt och fötterna har bara glidit åt alla håll, blää. Inget fel på en riktig vinter men vintrar som dessa hatar jag. Kallt och snö, så milt och blaskigt och så fryser det och blir halt. Verkligen värdelöst. Nej, det ska blir torrt, kallt och så komma snö som får ligga vit och fin =)
 
Ska se sista halvtimmen på "Arrow" nu innan jag lägger mig. Snart fredag och dags för helg kära vänner, jippi!
Arrow, vinter,

Kommentera

Publiceras ej