2015

1kommentarer

Så var det dags igen, ett nytt år har kommit. Undrar hur många nya år man kommer få uppleva...
 
Fick en väldigt trevlig överraskning på nyårsafton! Jag ska bli faster igen! Lille Bror ska bli storebror nån gång i sommar. Kul! <3
 
Nyårsafton tillbringade vi i Caramba hos mamma2, hennes bror Åke, Peter, hans bror+fru, mamma, Conny, Chris, Filip och Bror. Han var så fin i en body han fått av Josefine, med krås och fluga. Vi lekte lite med legot och tog på pyjamasen ihop. Så söt.
 
Bror, jag o legot önskar alla gott nytt år :-D
 
Middagen var kl.19 men jag åkte ut lite tidigare för att hjälpa till. Vi fick en fördrink nere i jordkällaren sedan förrätten, en räkcocktail med avokado, rödlök, chili, mango, lime och räkor. Sedan oxfilé med hasselbackspotatis, rödvinssås, grillade tomater samt sockerärtor och babymorötter i olja, balsamico och kryddor. Mycket gott! Sedan hade Åke gjort tre sorters glass som blev efterrätten, hallon, vanilj och choklad, några mandelflarn samt en sked bärkompott.
 
Var en trevlig och rolig kväll. Kändes dock lite konstigt att vara där när pappa och Kerstin satt själva hemma. Å andra sidan har jag suttit helt ensam några nyår innan detta... Var skönt att inte vara ensam men det var tur att Bror var där så jag kunde försvinna och leka med honom ibland, jobbigt att vara social :P
 
Hoppas ni hade ett bra nyår! kram
familjen, nyårsafton, oxfilé, räkcocktail,

1 kommentarer

Olivia

03 Jan 2015 20:19

Grattis! Hoppas att du får ett fantastiskt 2015.

Svar: Tack och tack detsamma!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej