skitvecka

0kommentarer

Från fredag till fredag (bortsett från en härlig eftermiddag med Bror förra fredagen) så har det här varit en skitvecka. Inte för att jag inte haft värre veckor men har definitivt haft bättre :P 
 
Bråk mellan elever, mail från en förälder (som jag läste i söndags kväll innan sovdags, nej, inte det smartaste jag gjort...), två nationella prov, mail från en förälder (läste detta på arbetstid tack och lov), undervisning, 80min missad planering, ytterligare två nationella prov, mer tjafs och så avslutade jag det hela med att snubbla på högtalarsladden så datorn åkte i golvet och fick en smäll så ljudet har slutat att fungera samt så blev kabeln förstörd. Dessutom varit förkyld, hängig och jag tror faktiskt jag haft ont i huvudet varje dag... Japp en toppenvecka.
 
Idag fick jag dessutom höra lite störande saker... Gick en promenad samt åt lunch med en vän idag. Vi började diskutera vänner, vänskap och hur man beter sig. Intressant. Som vanligt upptäckte jag att det finns ta mig sjutton inget man kan göra utan att något blir fel...
 
Nu ska jag fortsätta titta på "Point Break" med Keanu Reeves och Patrick Swayze från 1991. Riktigt bra film om en polis, surfare och ett gäng rånare. Rekommenderar den varmt.
 
godnatt
Keanu Reeves, Patrick Swayze, Point Break 1991, vänskap,

Kommentera

Publiceras ej