paket med nya lack =D

0kommentarer

Fick ett mail från Edgy Polish förra veckan och såg att de hade hemliga paket, 199:- för fem hemliga lack. Var ju omöjligt att inte slå till! Beställde ett grönt lack också som jag föll för.
 
Baloo var inte lika exalterad som jag, men söt är han bredvid det fina rosa paketet =)
 
Lacket i paketet var: The Lone Gone Metal, Coffeeshop Politics, Sparkling Agave (som jag valde), Wistful, Go With The Pieces Flow.
 
Suede från Glitter Gal har jag på mig nu. Det är lite mer kolafärgat än det ser ut på bilden, prioriterade att visa glittret. Väldigt fint tycker jag med sina härliga regnbågar. Efter tre lite tjockare lager är färgen lite ljusare än i flaskan på bilden ovan.
 
Bra lackvecka men som arbetstagare har den sugit sura gräddfilsballar som Björn brukar säga :P Hoppas er vecka varit bättre än min! Men imorgon är det fredag och det är ju trevligt iaf :D
 
 
 
 

 
 
 
Edgy Polish, Glitter Gal, Northern Star - The Lone Gun Metal, Polish Revelution, Pretty Polished, Rainbow Honey,

Kommentera

Publiceras ej