min första VAB-dag

0kommentarer

 
Trodde aldrig jag skulle få säga det här, men jag har vabbat idag. Bror, min brorson, fick feber i lördags och idag hade Filip två kunder så jag sa att jag kunde komma in och ta hand om den lille gossen några timmar. Vi har busat, lekt med lego, byggt med klossar, tagit en tupplur, läst, tittat på tv (Rorri racerbil var bäst) samt ätit lunch och mellis. Lite gnälligt några gånger men inget stort. Han var så söt när han var trött och sträckte armarna mot mig och ville sitta i min famn. Hjärtat smälte. Han somnade i min famn och där blev vi sittandes i fyrtio minuter. Lilla sötisen <3
 
 
Tröjan köpte jag till honom i Stockholm, så söt draktröja =) Idag hann vi även fira Filip som har födelsedag. Present har han redan fått men vi åt lunch tillsammans och pratade lite. Grattis kära broder <3
VAB, familjen,

Kommentera

Publiceras ej