Nyår 2015

0kommentarer

Låtsas som om det inte är nyår. Vill inte. Orkar inte. 
 
Skulle spenderat kvällen hos mamma2 med mamma, Conny mfl men orkade inte. Är förkyld och det svider i halsen så stannade hemma. Är inte sjuk så hade kunnat åka dit men jag bara orkade inte....
 
Dagen har spenderats med att ligga på soffan ihop med katten i omgångar, ätit, läst (Keplers sista bok) och sett filmer. Vi har sett Scooby Doo, Narnia 3, Smurfarna, Lorax och nu Små Citroner Gula. Brukar anstränga mig med maten även om jag är ensam men eftersom detta inte var planerat så blev det resterna av den grillade kycklingen jag åt igår. Men men, blir nog lite bubbel sen iaf.
 
Baloo bestämde sig för att gå ut gör vid sjutiden. Jag var inte helt nöjd med beslutet eftersom det börjat smälla av raketer. Han hann nerför halva backen, så small en raket, han stannade, jag öppnade dörren och sen kom lilla sötnosen springande in igen. Nu ligger han och gömmer sig i garderoben istället.
 
Jag är låg och uttråkad...underbar kombo, eller inte. 2015 har varit ett skitår, riktigt jävla skitår. Längesen jag mådde så dåligt och allt har varit så tungt....orolig för framtiden, orkar knappt tänka på att börja ett nytt år...
 
Så, gott jävla nytt år på er ❤
Filmer, Lars Kepler, ensamhet, förkyld, nyårsafton,