Whiskeyröst

0kommentarer

Efter lördagens trevliga firande blev jag liggandes hela söndagen. Hade jätteont i halsen, rejält förkyld. Vilade men kände att jag var tvungen att jobba. Så i måndags kom de nya eleverna. Det blev en bra dag med mycket nyheter. Lite orolig för terminen, men den dagen den sorgen...
 
Så jobbade måndag och tisdag. Mådde riktigt risigt i tisdags. Kände mig febrig, ont i halsen, hostade och var jättehes. På eftermiddagen gick jag till assistenten och sa, hittar du en vikarie till imorgon så är jag hemma sjuk då. Och så blev det. Hade mina lektioner, två samtal sen planerade jag hela onsdagen och så klockan fem gick jag hem sjuk. Var skönt på kvällen att veta att jag skulle vara hemma, kunde koppla av. Så kom onsdagen och jag bara vilade, sov, läste, såg på tv, kelade med katten. En bra dag och genom vila samt att vara tyst typ ett dygn så har jag idag mått hyfsat, inte ok men klarade att jobba iaf.
 
Men nu hemma på soffan har jag alldeles för mycket tankar och känslor för mitt eget bästa, kämpar med att hålla känslorna i schack och andas djupt.... Men förkylningen är på sluttampen iaf.... Och imorgon vänner är det Friyay :-D 
sjuk, ångest,

Kommentera

Publiceras ej