Brolle alias Snyggbrolle

0kommentarer

Igår var "Brolle on tour 2015" på Folkets Park hos oss. Brolle, Nanne och Boppers underhöll oss i typ 1,5h. De är verkligen jätteduktiga och bra!
 
Tyvärr tycker jag att det blir lite snett för de uppträdde inte förrän 24.00 så när de var klara var kvällen slut. Mellan 21-23 uppträdde Lalles Bodega. Önskar att de hade uppträtt efter Brolle istället för man blev danssugen av att se uppträdandet och de spelar bra partymusik. Ville inte alls gå hem... Menmen de var som sagt väldigt bra!
 
Linda och Alex var hemma hos mig innan. Vi hade trevligt. Sen fick vi åka raggarbil ut till parken och på vägen hämtade vi upp Lina. Blev dock inte så stor partystämning, jag har fortfarande för mycket i hjärnan som snurrar... Men här kommer lite kort från kvällen iaf.
 
 
 Kan jag inte få Brolle så har jag inga problem med att gå hem med basisten till höger istället ;)
 1600 personer som sjunger med till låtarna, mäktigt!
 
 Den här snubben sjöng så himla coolt med rejäl basröst, ahhh gåshud.
 
 
Gillar hans t-shirt "It's better to burn out than to fade out."
 
Var inte meningen men blev så att jag gick hem ensam från parken, tog typ 50minuter. Blev en suddig selfie under tiden. Var lite rädd på vägen, såg yxmördare överallt. Slutade med att jag ringde Björn, tack och lov var han vaken så vi kunde prata sista biten. Saknar honom.......
 
Men nu är det tyvärr dags att gå tillbaka till vardagen igen...vi lärare börjar imorgon och nästa måndag kommer barnen. Därför måste jag säga god natt nu. Önskar er en bra vecka!
Boppers, Brolle, Brolle on tour 2015, Folkets Park, Lalles Bodega, Nanne Grönvall,

Kommentera

Publiceras ej