pĂ„sk 🐣 🐰

0kommentarer

Tiden gÄr fort och det Àr pÄsk med allt vad det innebÀr. FrÀmst att det blir lite ledigt vilket kÀnns vÀldigt skönt.
Firade in pĂ„sken med en egen liten pĂ„skfrukost. Idag var jag hos mamma och Conny pĂ„ en liknande frukost. Älskar min nya Ă€ggkopp frĂ„n Indiska!
 
IgÄr var det middag hos mormor och morfar. I Är fick jag stÄ för maten dock tog hon över efterÀtten... SÄ jag bestÀmde en sushiförrÀtt med ris, lax, avokado, mango och soya med wasabi till förrÀtt. Sedan Ät vi helstekt flÀskytterfilé fylld med svamp, lök, oliver, örter och mögelost, potatisgratÀng och sÄs pÄ mögelost och örter samt en sallad. Blev helt ok.
 
 
Idag har pappa bjudit pÄ mat och bowling. Lillasyster kunde inte komma för hon Àr pÄ semester men vi andra var pÄ plats. Samt Bror den lilla sötisen.
 
 
Nu sitter jag framför tvn och Àter lite pÄskgodis. Gör ni dÄ?
familjen, pÄsk,