Bror-fredag

0kommentarer

I fredags fick jag äran att hämta sötisen Bror från dagis och tillbringa ett par timmar med honom. Vi började med mellis, läste bok, byggde med klossar, myste i gungstolen med "Babblarna" samt lekte med lego. Det var mysigt!
 
 Han har verkligen blivit bättre på att bygga med klossarna, får till ganska höga torn nu innan det rasar =)
 
 
 Han är verkligen fasters pojke, sitter gärna med en bok och tittar på bilderna och pratar. Han har alltid gillat böcker, när han är trött hämtar han sin filt och en bok och så ska man sitta och läsa. Äntligen fått en släkting som älskar böcker lika mycket som jag gör :D
 
När jag lämnade Filip, Chris och Bror gick jag lite på stan, blev två nya nagellack (oj vilken överraskning). Sedan blev det middag, wok, ihop med boken innan jag åkte hem.
 
Tyvärr kändes inte resten av helgen lika rolig och mysig som fredagen. Igår låg jag i soffan typ hela dagen trots det fina vädret. Orkade bara inte... På kvällen var jag dock med mamma, moster och Conny till centrum för att äta middag.
 
Önskar er en bra vecka!
bebisgos, familjen,

Kommentera

Publiceras ej