helger

0kommentarer

Helg. Skönt att vara ledig och roligt att göra lite annat. Har haft två bra helger då jag gjort mycket. Förra helgen var jag i Norrköping på lördagen, träffade lillebror Filip, Chris och lille Bror. Vi gick till en ny sushirestaurang och åt lunch, gick lite på stan (krossade Brors hjärta, han träffade en tjej typ 1,5-2år som han lekte lite med, blev jätteledsen när Chris lyfte upp honom för att gå, även tjejen blev ledsen och gick till sin mamma, åååå) sen åt vi glass som efterrätt. Mycket trevlig dag!
 
 
 
Den här helgen har jag också gjort lite. I fredags träffade jag Alex, Vilgot och Lina för en fika och lite handel. I går tillbringade jag och mamma dagen på Ikano-huset i Linköping, shoppade lite på IKEA och så gick i affärerna. Hittade ett par skor till Bror så köpte dem i för tidig födelsedagspresent. Så vi åkte dit för att lämna skorna, härligt med en liten bonusträff med Bror. Vi satt och läste lite ur en bok i gungstolen, jättemysigt. Blev lite lek också. Efter en stund kom även pappa och Kerstin dit. Roligt! Sen blev det hem och lägga sig i soffan =)
 
Han är en riktig liten charmpelle, precis som sin pappa var när han var liten.
 
Trots att jag haft en hel del att göra och träffat släkt och vänner så har jag känt mig väldigt låg senaste veckorna. Är inte deppig men låg. Kan inte riktigt hitta någon orsak, men det är klart att många små saker blir också jobbiga i längden... I fredags kväll hade jag mer ångest än jag haft på länge, inte kul... Jaja, bara att gå vidare och hoppas den här stämningen försvinner...
 
Önskar er en bra vecka!
familjehelg, sushi, ångest,

Kommentera

Publiceras ej