prickigt kalas

0kommentarer

Nu ligger jag nerhasad i soffan med datorn på magen, trött och mätt. Har nämligen firat mammas födelsedag idag (fyller imorgon egentligen). Vi blev bjudna på kycklingvingar, sallad och ostbröd, efter det glass som är toppad med karameliserad mjölk och cookies, lite hallon och ananas. Uppepå det massa samvaro med släkten, helt slut :P
 
Men har ändå tänkt vara med ytterligare en gång på Karins United In Green. Har ett lack från Layla som jag gillar, det är holografiskt och heter något så tråkigt som GC31. Man ser jättefina regnbågar i det. Problemet är att det är väldigt svårt att måla med. Har köpt ett speciellt underlack för detta problem som kallas "holosjuka" lack, det undre lagret löser upp sig och det blir veckigt när man målar, men jag tycker ändå det är jättesvårt. Kom dock på idag att nejmen Svensson, testa att göra prickar med det istället, så det har jag gjort. Himla skillnad, inget svårt alls och man ser ändå regnbågarna fast i mindre format såklart :P
 
Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa en stund innan det blir tvn. Hoppas det finns något att se för jag känner att jag behöver bli distraherad ikväll också...min hjärna tänker för mycket...
 
Hoppas ni har en bra helg!!
 
 
Holografiskt, Layla, United In Green, familjen,

Kommentera

Publiceras ej