tung vecka, eller överkänslig?

0kommentarer

Har ofta funderat på om jag är extra känslig för saker och ting eller om saker som hänt i mitt liv faktiskt hade varit jobbiga för vem som helst. Är inte stora grejer men jag har blivit starkt påverkad av dem...
 
Veckan som gått har varit sjukt tung. Började med att jag var väldigt låg lördag till tisdag. Söndagen drog jag inte ens upp persiennerna utan låg i mörkret i soffan och tittade på tv (vilket är väääldigt ovanligt för mig)... Sedan har det varit en rad med jobbiga saker på jobbet, ganska små var för sig men allt som allt har det bara blivit för mycket. På jobbet i fredags ville jag bara lägga mig i fosterställning på soffan och gråta... Kan inte säga exakt vad som hänt men i stora drag, problem med elever, dåligt med information, sjukskriven kollega, ansträngande kvällsmöte, händelse där det kändes som om vi blev slängda framför ett skenande tåg och där satt jag och skulle stå till svars och förklara, flera jobbiga samtal och dessutom är det snart dags att sätta betyg.
 
Har haft betydligt jobbigare veckor under mitt liv men jag blir ändå påverkad...känner mig helt slut... Kanske mer nu för jag har ingen direkt att prata med, ja kollegor men inte privat... känner mig väldigt ensam... Te-terapi, ja tack!!!
ensamhet, ångest,

Kommentera

Publiceras ej