...................................

0kommentarer

Så, inte heller denna vecka har gått särskilt bra. Tandläkarbesöket blev skit. Tandläkaren drog ut tanden, tog tid men så var tanden ute, sen borrade han, drog, pillade men sista rotbiten ville inte komma ut. Så lägger han ner sakerna och konstaterar det går inte, jag skickar en remiss till käkkirurgen i Linköping för operation. :O Inte vad man vill höra! Men lät värre än det är, iaf har han lovat att det värsta är gjort. Fått tid i Norrköping och operation innebär lokalbedövning och smidigare verktyg så det kommer bli enklare än det jag gick igenom i onsdags. Kan inte säga att jag är nöjd dock... Var helt förstörd när jag gick hem, gråtfärdig, skakade i hela kroppen och yr. Han kallade mig för en tapper flicka, så antar att det var så illa som det kändes.
 
Fast tandvärken innan var värre än värken efteråt, men har gått på tabletter för det molvärker hela tiden, jag har svårt att öppna käken ordentligt och kan bara tugga smått och försiktigt. Med tanke på det så blev det idag tomatsoppa, baugette och rödvin till middag. Mycket vin för jag behöver domna bort lite, ligger nära panikångest hela tiden. Är alldeles för mycket... En normal människa skulle vara hemma ett par dagar, för när man känner sig gråtfärdig om dagarna så kanske man inte ska gå till jobbet....bara en tanke.....
 
Lillebror skulle ju fått genomgå två undersökningar i onsdags. När han kom dit blev det dock ingen undersökning utan han fick ny tid 17december och fick åka hem efter endast ett samtal. Nu måste han vara orolig och nervös ytterligare en gång... Skiten fortsätter...
 
...........så trött...........
 
 
stress, tandvärk, ångest,

Kommentera

Publiceras ej