prickprickprickig sol

1kommentarer

Riktigt härligt väder! Tyvärr är jag förkyld och riktig hängig så orkar inte njuta riktigt. Suttit lite i solen och tagit bort litelite ogräs så nu vilar jag i soffan. Typiskt. Hade varit mysigt med en promenad till centrum, äta lunch och sen en glass i solskenet...
 
Tänkte visa er en riktigt prickig manikyr som jag gjorde hade på tassarna förra veckan. Enkelt men blev riktigt nöjd (förutom med tummarna, dem blev lite för prickiga).
 
Lacken jag använt är Essie - turquoise & caicos samt OPI - I Just Can't Cope-ACabana.
Väldigt förtjust i båda färgerna. Äntligen hittat en gul som funkar på mina naglar (ser varje grisskär eller likblå ut).
Hoppas ni har en riktigt härlig helg!
xoxo
Essie - turquoise & caicos, OPI - I Just Can't CopaCabana, nail art prickar,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

18 May 2014 22:16

Tjusigt! :D Är så himla snyggt med prickar =)

Svar: Tack! Ja, jag gillar prickar, dem är lätta att göra (behöver inte vara så säker på handen som vid streck) och så är dem roliga :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej